Kód pro zpětné zásilky Zasilkovna.cz
Zpětná zásilka
První možností, jak můžete vrátit zboží do e‑shopu, je tzv. Zpětná zásilka. Jak to funguje?
1. Vhodně zabalte vracené zboží a do zásilky případně přidejte vratkový formulář dodaný e-shopem.
2. Zásilku odnesete na jakékoliv podací místo Zásilkovny.
3. Obsluze nahlásíte 8místný vratkový kód jedinečný pro daný e-shop (tzv. identifikátor).
4. Obsluha Vám na základě kódu vygeneruje štítek a ten nalepíte na zásilku.
5. Zásilku si na podacím místě vyzvedne náš kurýr a odveze ji zpátky e-shopu.
Ceník zpětných zásilek:
- Česká republika od 47 Kč
- Slovensko od 49 Kč
Vaše zásilky standardně Zásilkovna zpracuje a pošle zpět k Vám. Celý seznam podacích míst máte vždy po ruce v mobilní aplikaci Zásilkovna nebo na webových stránkách.
Užitečné informace pro zákazníky:
-
Tato služba je pro Vás zdarma
-
Získáváte potvrzení o podání zásilky i potvrzení o přijetí zboží naším e-shopem zpět
-
Službu si můžete přizpůsobit tak, aby seděla na míru každému e-shopu
-
Identifikátor najdete po přihlášení v klientské sekci (Informace o uživateli > Správa kódů pro zpětné zásilky), nikdy se nemění a zůstává stále stejný pro všechny vaše zákazníky
-
ČR, Slovensko a Maďarsko: Přinesete zásilku na podací místo a nadiktujete námi zaslaný identifikátor obsluze. O ostatní se postará Zásilkovna!
-
Ostatní země: Pro vrácení zásilky je třeba využít zpětné adresy Zásilkovny v daných destinacích.
-
Neposílejte zásilky na dobírku. Takové zásilky nebudou na zpětné adrese přijaty do přepravy.
-
Ve většině zemí je potřeba vybrat pro doručení zásilky konkrétního přepravce. Proto předem zkontrolujte, že zpětná adresa přijímá zásilky odeslané přes dopravce, kterého chcete zvolit. Tuto informaci naleznete v detailu každé zpětné adresy, a to buď přímo pod uvedenou adresou, anebo pod ikonkou . Pokud bude zásilku doručovat jiný přepravce, z procesních důvodů nebude možné ji na zpětné adrese přijmout ani zpracovat.
-
Adresa na zásilce musí být uvedena ve formátu, který je uvedený na webových stránkách Zásilkovny.
-
Nezapomeňte zásilku pořádně zabalit a označit štítkem.
Reklamační asistent:
Druhou možností, jak můžete vrátit zboží do e‑shopu, je prostřednictvím tzv. Reklamačního asistenta. Jak to funguje?
3. Zásilku opatřenou štítkem odneste na jakékoliv podací místo Zásilkovny.
4. Obsluha štítek naskenuje a zásilku tak vloží do systému.
5. Zásilku si na podacím místě vyzvedne kurýr Zásilkovny a odveze ji zpátky našeho e-shopu.
- Česká republika od 47 Kč
- Slovensko od 49 Kč
Užitečné informace pro zákazníky:
- Služba je pro Vás zdarma.
- Získáváte potvrzení o podání zásilky i potvrzení o přijetí zboží e-shopem zpět.
- Službu si můžete přizpůsobit tak, aby seděla na míru každému e-shopu.
Potřebujete zaslat kód pro zpětnou zásilku? Kontaktujte nás.