Kód pro zpětné zásilky Zasilkovna.cz

Zpětná zásilka


První možností, jak můžete vrátit zboží do e‑shopu, je tzv. Zpětná zásilka. Jak to funguje?

 

1. Vhodně zabalte vracené zboží a do zásilky případně přidejte vratkový formulář dodaný e-shopem.

2. Zásilku odnesete na jakékoliv podací místo Zásilkovny.

3. Obsluze nahlásíte 8místný vratkový kód jedinečný pro daný e-shop (tzv. identifikátor).

4. Obsluha Vám na základě kódu vygeneruje štítek a ten nalepíte na zásilku.

5. Zásilku si na podacím místě vyzvedne náš kurýr a odveze ji zpátky e-shopu.

 

Ceník zpětných zásilek:

  • Česká republika od 47 Kč
  • Slovensko od 49 Kč

 

Vaše zásilky standardně Zásilkovna zpracuje a pošle zpět k Vám. Celý seznam podacích míst máte vždy po ruce v mobilní aplikaci Zásilkovna nebo na webových stránkách.

 

Užitečné informace pro zákazníky:

  • Tato služba je pro Vás zdarma

  • Získáváte potvrzení o podání zásilky i potvrzení o přijetí zboží naším e-shopem zpět

  • Službu si můžete přizpůsobit tak, aby seděla na míru každému e-shopu

  • Identifikátor najdete po přihlášení v klientské sekci (Informace o uživateli > Správa kódů pro zpětné zásilky), nikdy se nemění a zůstává stále stejný pro všechny vaše zákazníky

  • ČR, Slovensko a Maďarsko:  Přinesete zásilku na podací místo a nadiktujete námi zaslaný identifikátor obsluze. O ostatní se postará Zásilkovna!

  • Ostatní země: Pro vrácení zásilky je třeba využít zpětné adresy Zásilkovny v daných destinacích.

  • Neposílejte zásilky na dobírku. Takové zásilky nebudou na zpětné adrese přijaty do přepravy.

  • Ve většině zemí je potřeba vybrat pro doručení zásilky konkrétního přepravce. Proto předem zkontrolujte, že zpětná adresa přijímá zásilky odeslané přes dopravce, kterého chcete zvolit. Tuto informaci naleznete v detailu každé zpětné adresy, a to buď přímo pod uvedenou adresou, anebo pod ikonkou . Pokud bude zásilku doručovat jiný přepravce, z procesních důvodů nebude možné ji na zpětné adrese přijmout ani zpracovat.

  • Adresa na zásilce musí být uvedena ve formátu, který je uvedený na webových stránkách Zásilkovny.

  • Nezapomeňte zásilku pořádně zabalit a označit štítkem.

Reklamační asistent:

Druhou možností, jak můžete vrátit zboží do e‑shopu, je prostřednictvím tzv. Reklamačního asistenta. Jak to funguje?

1. vhodně zabalte vracené zboží a do zásilky případně přidejte vratkový formulář dodaný naším e-shopem.
2. Na zásilku nalepte štítek. Ten nám buď pošlete společně se zásilkou, anebo si jej vytiskněte a nalepte pomocí průhledné pásky.
3. Zásilku opatřenou štítkem odneste na jakékoliv podací místo Zásilkovny.
4. Obsluha štítek naskenuje a zásilku tak vloží do systému.
5. Zásilku si na podacím místě vyzvedne kurýr Zásilkovny a odveze ji zpátky našeho e-shopu.
 
Tip: Dostali jste štítek v elektronické podobě a nemáte možnost si jej vytisknout? Pak postačí sdělit na pobočce trasovací číslo, které je na štítku uvedeno, a obsluha Vám štítek vytiskne.
 
Ceník zpětných zásilek:
 
  • Česká republika od 47 Kč
  • Slovensko od 49 Kč

Užitečné informace pro zákazníky:

  • Služba je pro Vás zdarma.
  • Získáváte potvrzení o podání zásilky i potvrzení o přijetí zboží e-shopem zpět.
  • Službu si můžete přizpůsobit tak, aby seděla na míru každému e-shopu.

Potřebujete zaslat kód pro zpětnou zásilku? Kontaktujte nás

Zpět do obchodu